FREE!!!!!!!Korg Pa50/60/80 GREEK STYLES!!
Moderators: Sharp, X-Trade, Pepperpotty, karmathanever
FREE!!!!!!!Korg Pa50/60/80 GREEK STYLES!!
ENJOY & SHARE=>GREEKS FROM AROUND THE WORLD!!!MY e-mail is nikolaosfanourakis@yahoo.gr
greek styles
Hello!
I am Daniel,from Romania.I am looking for greeks styles.Here it is my e.mail: dani_korg@yahoo.es
Thanks
I am Daniel,from Romania.I am looking for greeks styles.Here it is my e.mail: dani_korg@yahoo.es
Thanks
Re: FREE!!!!!!!Korg Pa50/60/80 GREEK STYLES!!
PHAESTOS wrote:ENJOY & SHARE=>GREEKS FROM AROUND THE WORLD!!!MY e-mail is nikolaosfanourakis@yahoo.gr
Thanks, for the prompt reply and attachment my friend
Take care,
Micahel
- korg_nikos
- Full Member
PHAESTOS an den kano lathos mou exeis steilei mail ya to casio cz-101 kai to cartridge tou pou endiaferosoun. Den se exo xexasei akoma to psaxno.
Exeis kana mikro demo me ta style pou exeis ya ellinika ya pa-80?
rotao yati exo idi arketo iliko (3-4gb) kai tha ithela na xero an ta exo idi ya na min baineis ston kopo na ta stelneis.
Ta exeis ftiaxei esi i einai apo internet?
rotao yati exo idi arketo iliko (3-4gb) kai tha ithela na xero an ta exo idi ya na min baineis ston kopo na ta stelneis.
WOW...3-4 GB...POLY YLIKO...EXEIS MHPOS ORAIES ROUMBES KAI TSIFTETELIA FILE KORG...NIKOSkorg_nikos wrote:PHAESTOS an den kano lathos mou exeis steilei mail ya to casio cz-101 kai to cartridge tou pou endiaferosoun. Den se exo xexasei akoma to psaxno.